söndag 16 oktober 2011

och ännu mer betong...


...ja, jag har snöat in på betong just nu och 
visar idag ytterligare lite....jag vill åter tacka min arb kamrat som 
ordnat att jag ska få stå på julmarknaden i år....
besök henne gärna på ...vita villan på höjden...
en mysig liten blogg....


...med en kakform kan man göra mycket....



...tex att gjuta betong i den....


...åter igen betong, mossa och taklökar....
en av mina favoriter....detta är bara ett exempel, jag tänkte man skulle kunna 
ha ett block ljus i och dekorera det runtomkring...

3 kommentarer:

  1. Sååå himmla fint Malin. Jag kommer att köpa ALLT ;).
    Ses i morron!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hejsan Malin
    Oj va mycke fint du gör,den där kakformen va helt underbar med växt i :)
    Ha en skön kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥